Eihän lainkaan suinkaan ole liian aikaista asettaa tavoitteita vuodelle 2012? :D

NO, anyway.....jospa tämä syksy menisi rahaa säästellessä, (eli ankarassa pihistelyssä) ja itseä etsiessä :) NIi ensi vuonna tapahtukoon sitten asioita, josta olen jo piiiitkääään haaveillut.

1.Silmäleikkaus

Koska vihaan rillejä ja iänikuista piilareiden kanssa sämpläämistä. Laseja pidän vain töissä, en koskaan vapaa ajallani, ikinä. Harmi vain tosiaan että sehän on sellanen 3500e /molemmat silmät Suomessa.(Mitenhän tollasen summan muka saa ikinä kasaan...no, pitää yrittää!)  Virossa sais parilla tonnilla, mut en mä uskalla siellä mennä ottamaan tälläsenä hirveenä leikkausten jännittäjänä..

2. Tatska

Koska siitäkin olen jo kauan unelmoinut.

3. Ripsien pidennykset

Myös tästä olen haaveillut jo jonkin aikaa. Mutta aluks haluan silmät kuntoon..ja sitten luopua mun kajaali addiktista.

4. Se iän ikuinen -5kg pois. Hienosäätöä, I know. Bmi on ny 23,7 = normaalipainonen, tosin se olis 10kg kevyempänäkin normaalipainon rajoissa. Mut haluan kiinteytyä ja tuon vatsapömpön pois! Tähän tavoitteeseen pyrkiminen alkakoon jo nytten..

5.Hiusten pidennykset..näitäkin haluaisin ees kerran elämässäni kokeilla, koska omat hiukseni ovat sitä ihanaa hyvin ohkaista ja sileää -"laatua".

6. Matkustaminen

Mun "asioita joita haluan kokea ennen kuin kuolen" listalle (kai jokaisella on sellanen?) kuuluu norsulla ratsastaminen. Ja haluan kokea sen Intiassa. Ehkä tää nyt ei oo vielä ensvuoden juttuja, mut eihän sitä koskaan tiiä (Jos vaikka voittaisin lotossa, ja nämä kaikki olis oikeesti toteutettavissa :D) Jokin muu reissu, jokatapauksessa have to do.

 

Tähänkin postaukseen oli sopinut kuvia, niitä tulee sitten jatkossa kun opettelen kuvan lisäyksen tänne uudelleen.