Mulla on nyt niinkin vallan järkyttävä ongelma, kuin että mun kalorit on tainnut mennä keikalleen, sillä en tiedä paljon kaloreita on hunajamarinoidussa kanan koipireidessä?? :D Niitä oon mässytellä tällä viikolla, sillä ovat olleet edullisia..meneeköhän kauaksi jos laskisin yhteen koipeen 400 kcal? Sen verran nyt kuitenkin lasken, toivottavasti se ei kauaks mee totuudesta..sillä muuten vaaka näyttää varmaan aika paljon plussan puolta seuraavassa punnituksessa!

Olin aamusella tunnin työhaastattelussa, tuntu että olin vähän pihalla enkä osannut vastata kaikkiin kysymyksiin oikeen yhtään mitään järkevää. No, lupas kuitenkin että saisin paikan, ja palaa vielä ensviikolla asiaan, ja pesti alkais ensvuoden alussa. Olis aika tosi Great! Vaikka mua kyllä hiukan jännittää/osin kauhullakin odotan että mitä siitä tulee, vaikutti nimittäin ihan tosi haastavalta paikalta. Sano että stressinsietokyky täytyy olla hyvä yms. Työ on vaativaa, tarkkaa, haastavaa, nopeatempoista ja mitähänkaikkea vielä se luetteli :D. Mut olis vaan silti kiva kokeilla että kuinka kykenee sellaseen, ja ottaa paikka haasteena ja itsensä (ammatillisen) kehittymisen kannalta, mut joo, katsellaan miten nyt käy ja miten pitkää sijaisuutta sieltä tarjotaan, mitään lyhyttä alle 3 kk sijaisuutta en ole ottamassa vastaan..

Mut nytpä lähden tästä iltavuoroon, morjes!

(jee enää tämän päivän ja huomisen työpäivän verran herkutonta jäjellä! =P)