Paluu sorvin ääreen, eli tänään iltavuoroon...voitte vaan arvata että kiinnostus on ihan kympissä, NOT!

Mikähän siinä on, kun mietin jo nytten alan vaihtoa?? En vaan tiedä mikä se mun juttu olis. Oon aina haaveillu siististä sisätyöstä, toimistosta tms. Vaikka toisaalta, se vois olla liian tylsää mulle ja en jaksais istua paikallani 8 tuntia päivästä. Kaupan kassalla olin joskus 4kk putkeen, ja se ei ainakaan ollu mun juttu. Tylsää ja pitkästyttävää hommaa, mun  mielestä, ei sopinut mulle. + Asiakkaat osas olla aika vittumaisia välillä :D.

Olin suunnitellut käyväni tänään aamusta vähän kaupoilla, mutta näinhän tässä sitten kävi, että nukuin pitkään ja kohta kello onkin niin paljon että pitää lähtee suoraan töihin. Toisaalta ihan hyvä, että raha säästyy...toisaalta mun on kyllä ihan pakko käydä ostamassa farkut lähipäivinä, kun ilmat kylmenee ja mulla ei oo yhtiäkään farkkuja tällähetkellä...

Oli ihana käyttää lomaviikolla kynsilakkoja. Nyt niistä pitää taas luopua ja leikata kynnet lyhyiks, kun töissä ei voi pitää.

 

Mutta jep, hyvää viikon alkua kaikille!