Kävin sit ostamassa sen uuden, digitaalisen henkilövaa'an, ja lukema kyllä yllätti ihan positiivisesti, tosin vasta maanantaina on virallinen punnituspäivä, eli siiloin vasta saa riemuita, mikäli lukema pitää :). Odotan kyllä kovasti jo perjantaita, kun mun herkkulakko loppuu ja lisäks mulla on kolmen viikon tauon jälkeen vihdoin vapaa viikonloppu! Luvassa sekä pe että la herkuttelua ja hauskanpitoa! =)

Tänään mulla on ollut vapaapäivä ja oon hoidellut asioita. Huomiselle jäi vielä hoidettavaksi yks tosi epämukava, inhottava ja virallinen asia, josta ei varmasti seuraa mitään hyvää, mutta wish me luck :(. Jotain positiivisiakin uutisia voisin jakaa, mua nimittäin pyydettiin jäämään nykyiseen työpaikkaani vielä tän vuoden loppuun, jes ei tarvi siis ihan vielä panikoida että mitä seuraavaksi :) Ihanaa tämä osa-aikatyöläisen elämä. Noh, olen menossa myös yhteen työhaastatteluun tällä viikolla, jospa sitä sais ensvuodellekin jo hankittua töitä. ^___^

Taivasteltiin tänään kaverin kans mm. sitä, että miten tää aika onkaan kiitänyt ihan sairaan nopeeta..mihin kesäkään oikeen hurahti?? Havahduin myös siihen että oon ollut nyt jo melkein 2kk sinkkuna o.O Tämä ei ehkä kaikille ole mikään ihmeellinen aika, mutta mulle se on vähän outoa....mutta kaikkein oudointa ja ihmeellisintä siinä on, että se ei ole edes haitannut/häirinnyt mua yhtään :O. Tai siis että en oo ees kaivannut ketään elämääni, ja oon viihtynyt aivan todella hyvin yksin :O. Mut on vaan ollut niin ihanaa kun on voinut mennä ja tehdä mitä tykkää, eikä oo tarvinnut riidellä kenenkään kanssa, eikä oo ollut mitään sydänsuruja....elämä ilman niitä on suorastaan nautinnollista ja ihanaa. Tiedän että jossain vaiheessa se 'voikun olis kiva kun olis joku' -tunne varmaan tulee, mutta ainakin toistaseksi on ihanaa kun sellaista ei ole tullut.