Nukuin viime yönä 4 tuntia..ei kiinnostanut olla töissä, vaikka multa kysyttiinkin heti aamusta yhtä tosi hyvää juttua, mikä sai vähäks aikaa kyllä hyvälle tuulelle..

Sitten pakottauduin iltapäivällä combat + pumppiin (oli viikon tauko tän flunssan takia! Vieläkin yskä, mut tää taitaa olla kääntynyt tupakka yskään päin) Jumpat meni ihan puoliteholla, kun ei vaan kiinnostanut....ihan hirvee syysmasennuspäivä! Vettäki sato ja oli sitte harmaata. Niin ja mun oikeessa takareidessä oli ihan järkyttävä mustelma, yhestä varmaan kahen viikon takaisesta juhlimisesta johtuen! Meinasin ihan revetä itelleni ku näin sen peilistä, iha hirvee :D. nii joo ja hehhhee..en tiiä johtuko se siitä kun ei kiinnostanut jumpata ja oli jotenki voimaton olo ku olin syöny liikaa ennen treeniä, mut kiinnitin jotenkin huomiota millasia kanssaihmisiä jumpassa oli, ja meinasin myös revetä yhelle ihan urpolle miehelle joka oli ihan varmasti eksynyt vahingossa sinne combat tunnille =D. Hulluila on halvat huvit ja silleen...noteerasin myös pari kivaa jumppa toppia, pitäs itekin ostaa joku kiva uus.

Nyt oon illan taas dataillu aika paljon...mun aika taitaa mennä kyllä ihan liika nykyään nettiin, ainakin joinakin päivinä. Toisaalta tykkään tästä, on kivaa lukee uutta informaatiota milloin mistäkin (joo hehhehe tänään oon lukenu fitness juttuja :D) ja tietysti mm. niitä blogeja....