On vierähtänyt näköjään pienoinen tovi edellisestä postauksesta, joten päätin tulla tekemään pikapäivityksen. Herra A:n kanssa menee todella hyvin,  viikonloppuna pidettiin perjantaina French ilta, tehtiin ihan taivaallista ruokaa ja fiilisteltiin Ranskaa/Pariisia, ja la olin kauneuskutsuilla (haha, jep) ja illalla A:n kaverin synttäreillä, missä oli myöskin ihan sika kivaa =). Paino on pysynyt 60 kg, ja olen saanut syödä vaikka mitä ja kuinka, sillä myös liikkunut olen ihan suht. aktiivisesti. Töissä on ollut kivaa ja sitten sokerina pohjalla.......Ens viikolla toteutuu yksi mun pitkäaikainen unelma: PÄÄSEN EROON SILMÄLASEISTA JA PIILAREISTA! Oon nimittäin ottanut pankista lainan ja ensviikolla on aika SILMÄLEIKKAUKSEEN! =) GREAT! (ja jännitän ihan sikana toimenpidettä jo nytten, mutta ei voi mittään, pitää vaan toivoa että leikkaus ja kaikki menee hyvin!) Kahden viikon päästä mun pitäis siis voida heittää lasit ja piilarit roskiin ja nähdä normaalisti! Can't wait! =)