Tavoitteena parempi (selän)iho!

Olen pitkään hävennyt selän ihoani. Teini iässä minulla oli aknea kasvoissa, joka kuitenkin rauhoittui ajan myötä. Kasvoihin näitä näppylöitä ei onneksi ole ilmestynyt enää sen jälkeen, mutta joskus 20 ikävuoden jälkeen nämä saat*nalliset paiseet alkoivat muhia selkääni, ja jouduin usein peittelemään niitä vaattein ja välillä jopa meikkaamaan selkääni..naurettavaa! Olen niin kadehtinut ihmisiä, joiden selkä on täydellinen; sileä, virheetön iho, eikä näppylän näppylää!

Sain vihdoin pari viikkoa sitten aikaiseksi marssia lääkärille ja pyytää Isotretinoin lääkityksen mun selän akneen. (Aikaisemminhan olen siis kokeillut jo ties mitä kuureja ja voiteita, tämä Isotretinoin on nyt vähän niinkuin viimeinen mahdollisuus) No, nyt vain pitää popsia noita muutama kuukausi ja toivoa että niistä olisi apua.. mulla on tiedossa parit häät kesällä, ja en Todellakaan halua esiintyä Missään selänpaljastavassa, jos noi ei häviä.

 

Tavoitteena Pepsodent hymy!

Tässä kuussa alkaa myös mun hampaat kuntoon -operaatio :P  Tai oikeestaan se alko pari kuukautta sitten, kun poistatin kaikki loput visurit. Tässä kuussa, tän kuun lopulla oon menossa hampaiden laservalkaisuun..jänskää! Sitten sen jälkeen pitäis ainakin paikata etuhampaita, koska mun toisesta etuhampaasta on ollut jo KOLME kuukautta pieni pala pois kun se lohkes kun purasin jotain ruokaa!

Tavoitteena pepsodent hymy? :D No ei..ihan, mutta jotain sinne päin kyllä! Oon sitä mieltä että kauniit ja valkoiset hampaat kaunistaa ja kirkastaa koko ilmeen! =)