Paljastus: Olen aina tykännyt enemmän rokista ja raskaammasta musiikista, mutta sanotaanko että nyt noin puolen vuoden aikana olen kuunnellut enemmän purkkapoppia (tai sitä musiikkia mitä nyt voicelta ja nrj:ltä yms. soitetaan. Osallistuin pari päivää sitten huvikseni netissä Voicen kilpailuun jossa jaettiin lippuja Britneyn keikalle. Eilen ne sitten sieltä Voicelta soitti mulle, ja uhkas soittavansa tänä aamulla vielä uudestaan, mikäli liput mua vielä kiinnostaa..ja totta hitossa kiinnosti!

Olin varustautunu tulostamalla wikipediasta nivaskan tietoja Britneystä, ja nivaska kulki työasun taskussa koko aamun. Sitten kun se soitto sieltä tuli ryntäsin nivaskani kanssa tauko/kahvihuoneeseen ja räväytin nivaskan pöydälle (luojan kiitos kahvi huoneessa ei ollut silloin ketään) olin jotenkin ihan sikahermona kun tiedostin että kohta kuulun radiossa :D. Kysymyksestä en tajunnut jännityksessäni mitään vaikka pyysin sen toistamaan, myöskään kysymyksen vaihtoehdoista en tajunnut yhtään mitään....mutta veikkasin ensimmäistä vaihtoehtoa ja se OSU OIKEIN!! Voitin siis Voicelta liput Britneyn keikalle parin viikon päähän....JEEE! Vähänkö huippua =D! Muistan koko puhelusta vaan sen, että kysymys liittyi jotenkin Justin Timerlakeen, tai se mainittiin siinä, heh en ymmärrä miten olin niin jännittyny ja innostunu..toivottavasti kukaan tuttu (tai oikeestaan...toivottavasti paljon kukaan muukaan) ei kuullu hermoiluani radiossa! :P

Kuva täältä.

Ja lisäksi vielä "pakollinen" laihdutus päivitys: Aika tukevasti on tullu tänään syötyä, mutta selvisin kuitenkin houkutuksista :) ja kävin pump +combatissa. Myös Sokoksen 3+1 päivillä tuli pyörähdettyä kuluttamassa pari kaloria shoppailun merkeissä..