Tässä tulee varsin turha päivitys, mut tällähetkellä mua ottaa siis niiiiin paljon aivoon, ettei mitään rajaa! Joudun ehkä korvaamaan isännöitsijän tunaroinnin MUN vakuutuksista! Aaarg. Ottaa niiiin päähän! Asia on nyt vasta käsittelyssä, mutta ottaa päähän ihminen joka ei ota vastuuta omista teoistaan!!

Tää päivä ei oo menny muutenkaan yhtään putkeen.. Aamulla lähin ostamaan itselleni palkintoa herkuttomasta 12 päivästä (vähän ennakkoon, jep!) Kun pääsin bussilla perille, niin alko sataa ihan kaatamalla ja mulla ei tietenkään ollut sateenvarjoa mukana. Noh enkä muutenkaan tiennyt ihan tarkalleen missä se kauppa on, mut onneks mun ei kauaa tarvinnut harhailla kun kysyin vastaantulijoilta neuvoa. Aika märkä reissu oli.

12 herkuttoman päivän kunniaksi ostin siis itselleni DVD soittimen mustastapörssistä, tarjouksessa 39,-

Ja kun pääsin kämpälle sade loppu. great. Yrin hetimiten asentaa tota, mut kappas, en ollut älynnyt ostaa scart johtoa! Sitten lähdin jumpalle, ja noooo piti mennä steppiin ja pumppiin, mut kappas olin katsonut väärin ja ne olis ollut toisessa keskuksessa. Onneks sattu mennä pump tuollakin ja menin siihen ^__^. Kävin ostamassa pumpin jälkeen Scartin ja taddaa, vihdoin voin katsella leffoja telkkarista, eikä tarvi könytä läppärin pikkuruudun edessä. Sain myös onnekseni myityä exältä jääneen kalevala korun 20e:lla yhelle randomille, joten eiii paha ollenkaan =).

Nyt mun pitäis valmistua huomiseen työhaastatteluun (katsoo kaikki opiskelu ja työtodistukset valmiiks) ja laskea tän viikon kaloreita (huoh) ...onneks on pian vapaa viikonloppu! Sen voimilla mennään! =D