Joensuun loppureissu meni ihan mukavasti. Lainailtiin muutama hömppäleffa (mm. jätä se -oli kyllä tosi hyvä!) Juotiin valkkaria ja eksyttiin sitten johonkin paikalliseen teinihelvettiin..oiskohan baarin nimi ollut joku be pop? tai vastaava. Ei enää mulle ikinä mitään k-18 paikkoja kiitooooos. Lauantai olikin sitten yhtä koomalaamausta kun piti keretä klo 12 junaan, oli aivaan jäätävä kankkunen ja eessä sellanen mukava 5 tunnin junamatka höystettynä junavaihdolla. Jees, eli Pieksämäellä oli tunnin ihana odotus aika ja kävin vetäsemässä siinä jossain "ravintolassa" kebabin ranskalaisilla. Helpotti oloa, mutta loppu 3 tuntia pelkäsin että ne kebabit tulee ylös ja oksennan junan lattialle.

Nooooh. Sit nopee käymään kämpällä heittää matkakamat ja laittautumassa uudet kuteet päälle ja kavereiden tupareihin. ja sieltä baariin...jossa soi kyllä ihan paska musiikki. Poika saunoo tuli varmaan viis kertaa, samoin regee rekka. Eikö noi biisit vois jo kuopata??

Ja mitäpäs sitten? Tänään oon käyny heittää roskat ja ostamassa ärrältä röökiä, siinäpä se! Nukkunu ja koomannu ja ollu koneella ja kuunnellu musiikkia..voi kuinka mielenkiintoista elämäni onkaan. Vaikka tykkään kyllä nykyään ehkä liikaakin tästä mun kämpästä, tai täällä oleilusta. Mikä on mulle okei. Tää on niin ihana verrattuna edelliseen pieneen luukkuuni (jossa ei ollu ees keittiötä!) ja on ollu kiva vähän päästä sisustaan tätä..koti on mulle rakas paikka.

Mutta hauskaa ensiviikkoa kaikille! Mulla on maanantaina paluu arkeen, eli töihin! On kyllä ihan liian vähän tällänen viikon palkaton..