Paino näytti tänä aamuna 60 kg. (Jei! =)) Oon kovasti miettinyt, että jaksanko mä jatkaa enää laihdutusta (johan tässä jo lähes kaksi viikkoa olinkin dieetillä..) Toisaalta olis kiva saada pömppö pois, ja kehdata ees yhtenä kesänä pitää bikineitä, mutta..mulla vaan on niin huono itsekuri /:. Sitten rupesin miettimään millasella dieetillä olis ns. helpoin olla..enkä oikein päässyt lopputulokseen ajatuksieni kanssa. Vetäisinkö taas jonkun ihan älyttömön 12 päivän herkuttoman dieetin ja mitä sitten? Mässäilisin viikonloppuna sen 12 päivän eestä. Eih. Ei se vaan toimis niin.

Tänään oon syönyt paljon ja kaikenlaista, herkkuja töissä. Ja siitä johtuen nyt on vähän plösö olo. Ehkä voisin olla jonkunnäkösellä dieetillä seuraavat kaks viikkoa (kahden vkon päästä seuraavan kerran vapaa viikonloppu jolloin tulee taas juhlittua ja minähän en juhliessa rupea tasan yhtään mitään kaloritouhuja ajattelemaan). Jos vaikka sallis paristi viikossa herkuttelua. Tänään meni tän viikon eka herkku päivä, ja seuraava vois olla sitten vasta lauantaina kun tulee kauempaa vieraita.. Näin mä ehkä teen, tai siis ainakin pyrin tekemään. (Vaikka mä niiiin rakastankin niitä työpaikan pullia!) Kalorien laskemisesta en tiiä ihan varmaksi ku se on vaan niin jotenkin ahdistavaa ja vammasta touhua. Ehkä jos vaan katsois mitä söis (ei söis jos ei oo nälkä, eikä tietysti mitään roskaruokaa.) Ja iltapainoitteista syömistä olis varmaan kans hyvä pitää silmällä. No, ehkä mä vaan yritän nyt syödä terveellisesti tän seuraavat 12 päivää ja katsoa millasia tuloksia tulee..ja toivoa parasta! =)

Tää kuva sopiikin niin hyvin ton mun viimesen lausahduksen kanssa!

 

Tässä kun ees joskus onnistuis! Mikähän siinä on, että jos on hyvää ruokaa, niin sitä pitää aina syödä huonoon ähky oloon asti?