Tänää töitte jälkee sain myytyä yhen mekon yhelle randomille, ja sillähän rahalla oli sitten pakko lähteä etsimään itselle jotain uutta-> Löyty h&m:ltä kivat housut parilla kympillä! Olin happy. Oon ostanu tänä vuonna lähinnä urheilu kuteita, kun en oo vaan löytänyt mistään vaatekaupasta oikeestaan yhtään mitään mikä näyttäs vähänkään kivalta mun päällä..nyt pitäs kuitenki ostaa vaikka mitä ku talvi ja kylmyys lähestyy (tylsää, plaah..meen aina ihan koomaan talvella)

Sitten lähin käymään kaverilla ja leikattiin toistemme hiukset :D. Ihan hyvät tuli, vaikkei kummatkaan olla hirveesti ikinä hiuksia leikelty. Kummatki pysy samassa mallissa, niin oli sit aika helppo (ja tosi kivaa!) leikellä vain latvoja pois. Siinä n.30e säästö!

NIIN ja mihin toi otsikko sitten oikeestaan liittyikään? Oon asunu 7 vuoden aikana, seitsemässä eri kämpässä, ja tähän kämppään oon ostanut elämäni ensimmäiset kynttilät! Tunnelmallisen hämyinen valaistus, hyvää musiikkia, vähän naposteltavaa ja mielenkintoisia blogeja, ja huomenna vapaa päivä <3 Ah ihanuutta! :)